Günce 23012009

  • Yarım saattir yağan yağmur evin camlarını bir güzel yıkadı bunun keyfiyle bir günce yazayım dedim. Neden silinmiyor konusuna gelince,  pencerenin dışındaki pervaz eğimli olarak yapılmış ayağını koyup silemezsin. Zaten bende öyle bir yürek yok, yedinci kattan aşağıya bir cam yüzünden çakılma arzum hiç olmadı. Tasarruf olsun diye pencereyi de tek kanatlı yapmışlar, Dhalsim olsan kolun zor yetişir sileemezsin.
  • Son bir kaç gündür tembelliğin dibine vurdum. Gerçi yan gelip de yatmadım ama ne yaptım diye düşününce aklıma bi şey gelmiyor.
  • İlk ve orta öğretim öğrencileri bugün karne alıyorlar. Takdir/teşekkür alamadım diye üzülen varsa elimde bol miktarda takdir bulunmaktadır. Fotokopi ile çoğaltıp gönderebilirim.
  • Bugün bindiğim özel halk otobüsünün muavini binen tüm öğrencilerin karnelerini tek tek kontrol etti. Notlara göre yer yer nasihat etti, yer yer fırça attı. Hepsinin tanıdık olma ihtimali az olduğu için, yaptığı bu denetim işini takdir ettim.
  • İsmini duyup şeklini bilmediğim haraşo örgünün sürekli ters örülen örneğin ismiymiş. Haraşo (horoşo) sanırım Rusça’dan geliyor. Rusça’da iyi, güzel gibi bir anlamı var. Örgünün nasıl yapıldığını anlamayanlar için buraya bakabilirler.
  • Örgü, dantel ve bilimum el işi konusunda  “Öğren, bil ama yapma” felsefesi ile yetiştirildiğim için, öğreniyorum, biliyorum ama yapmıyorum.
  • Doğum günüme de 1 ay 2 gün kaldı :)
  • Canım eşim ehliyet almak için geçmesi gereken yazılı sınavı başarıyla geçti. Direksiyon sınavında da zorlanmadı. Allah kazasız, belasız kullanmay nasip etsin.
  • Kartal son zamanlarda yeni bir huy edindi. İşim olduğu için onun sevilme taleplerine cevap vermediğim zamanlarda, zıplayıp bana sarılma teşebbüsünde bulunuyor.  Avına son hızla saldıran bir kartal gibi, çaresiz balık rölünde ben anlık şoklar geçiriyorum bu yüzden.
  • Sevgili Begüm sitesinde, bana güzel bir süpriz hazırlamış. Güzel sözleri hem beni motive etti, hem de kanatlandırdı. Uçan balık oldum ben :)
  • Pazartesi günü güzel İstanbul Türkçe’mi bile göz önüne almadan, beni Rus zanneden yurdum bankacısını, tersleyecek zamanım olmadı ona yanarım. Türk’üm ben kardeşim. Alman vatandaşı olmuş bir Türk’e “Alman mısın?” diye sorar mısın?
  • Son bir kaç gündür gördüğüm kötü rüyalar yüzünden gerginim biraz. Dün gece bir otobüsün içindeki hırsızları yakalamak için otobüse binip, hemen şoföre  en yakın karakola gitmesini söyledim. En yakın karakol ormanlık gibi bir alandı. Bizim köyün çeşme yoluna benzettim.  Polislerin yaptığı operasyona katılıp herkesi aramak için tek sıra yaptım. Gözüm zanlıların üzerinde. Kaçmamaları için sıra boyunca koşuşturmaya başlıyorum. Elimde bir tane pompalı tüfek. Ateş ediyorum ama mermi sekip önümüzde patlıyor. Polisler insanları aradıkça, herkesten farklı bir suç çıkıyor. Kimi sapık, kimi katil vs… Sonra bir karışıklık oluyor ve sıradaki suçlular polis ve diğerlerini öldürmeye başlıyorlar. Kaçıyorum.. Kaçtıkça insanların suçları ile yüzleşiyorum. Daha çok dehşete kapılıyorum. En son biri sol omuzuma bıçak saplıyor. Kan görüyorum, “neyse ölmüş numarası” yapayım diyorum. Karşımdaki kişi bıçağı bir kez daha bana doğru salladığında uyandım.
  • Genel olarak yaptığım rüya tabirlerinde ilk yorumum “Bi tarafın açıkta kalmış” olur. Anlamadığım şey benim ne işim var pompalı tüfekle, benim neyime hırsız operasyonlarına katılmak. Bunun gibi saçma sapan rüyalar görüyorum. Beni oldukça yoruyor.
  • Dünya dönüyor, ben dengemi sağlamaya çabalıyorum.

Günce 23012009” üzerine 2 düşünce

  1. mL

    Son zamanlarda bende kabuslar görüyorum,ama gözlerimi açtığımda etkisinden kurtulamayıp devam ettiğini sandığım için çığlığı basıp ev halkını ayağa kaldırıyorum farkında olmadan :))
    Bu arada kartalda kendini sevdirebilmek için değişik taktikler buluyor bakalım bir sonraki taktiği ne olacak merak ediyorum :)

  2. begum

    sayfanda en çok sevdiğim ve merakla beklediğim bölüm.. hemen okumaya başladım .. adımın geçtiğini görüncede mutlu oldum , tşkler .. rüylarınıda hayra yoruyorum, kan görmüşsün zaten .. kan rüyayı bozar .. endişeye gerek yok cnm .. dediğin gibi saçma sapan .. her rüya bi anlam içerecek diye bir şey yok .. hangi gün gördüysen sitemdeki rüya günleri bölümünden bakabilirsin , belki güzel bi anlamı vardır ..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir